čtvrtek 22. července 2010

Fimo - korálky

Tenhle týden mám v duchu načerpání nových sil, protože minulý týden mi dal trošku zabrat... barák plný lidí a k tomu hlídání dvou malých draků ... trošku náročný týden.


Teď tvořím ... a včera jsem si dala odpoledne s fimem, koupila jsem si novou knížku, tak jsem musela vyzkoušet nějaké ty "nové" věci a Lukášek musel taky vyrábět ... jeho první korálek je úplně dole vlevo ... modrý.
Dneska jsem část navlékala a výsledky jsou tady .... doma se moc neohřáli ... už jsou podarované a na dalších budu pracovat zase někdy jindy.... dneska se jde na ZUMBU!!!





2 komentáře:

  1. Věruš,
    ty korálky jsou moc pěkné a máš šikovného pomocníčka!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, díky moc za milé komentíky ... tohle mě opravdu moc baví :-) a už se zase těším na další várku

    OdpovědětVymazat