středa 8. prosince 2010

První cukroví


Včera jsme měli s Lukášem takovou malou premiéru v pečení, no skoro když nepočítám ty perníčky do školky na Mikuláše. Původně jsem měla naplánováno, že něco málo zbude i na vánoce, ale jeden plech skončil v koši totálně spálený, takže nám nic nic.

Pekli jsme pracny, pomocníček tlačil těsto do formiček a pak hlavně pořád žadonil, jestli nemám nějaký odlomky, že mu to moc chutná. A ještě teplý kousky obalený v cukru cpal do tlamičky. :-)


Kuchyně teda vypadala strašlivě, ale dneska snad zvládneme další druh ... chci to mít brzo hotové a pak si jen užívat pohodičku .... a pak nevím jak u vás, ale u nás je největší zájem o cukroví do vánoc a mezi svátky ho už nikdo nejí :-)
Krásné pečení ať už s dětmi nebo bez nich
Věrka

4 komentáře:

  1. Jé, já už se tak těším až budem s Kubou péct. Ale ta radost v dětských očích stojí za tu špinavou kuchyň, ne? Krásný den. jana

    OdpovědětVymazat
  2. no o tom není vůbec pochyb Jani, já si to klidně zase uklidím ... za to radost to fakt stojí. Máš se na co těšit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věru,
    nejdou mi už na několik Tvých příspěvků posílat komentáře, tak snad dnes!!!!
    Moc Tě zdravím v předvánočním čase!!
    Pečení s dětmi na Vánoce - to je nejhezčí pečení, co znám!!
    Můj Radim se mnou pekl a vykrajoval a vždycky hlídal plech v troubě a volal: "Mami, je to světlý, jéééé mami - je to hnědý!!"
    Tak Vám přeji krásné pečení a přesně, jak píšeš, před Vánoci chutná cukroví nejvíc!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, naprosto s vámi všemi souhlasím - často na to vzpomínám já, i děti...
    Binec se uklidí, ale zůstanou vzpomínky na celý život.
    Atˇvám to jde od ruky, zdravím tebe i malého cukráře!
    Helena

    OdpovědětVymazat