úterý 14. února 2012

Romantický víkend na Hluboké

Tak mě můj drahý muž nakonec v konkurzu na společný víkend vybral .... a já spolu s ním, mohla odjet na romantický víkend na Hlubokou.


Počasí bylo opravdu mrazivé - 18 stupňů Celsia, ale i tak jsem si to užili báječně. Ani nevím po jak dlouhé době jen my dva.
Na Hlubokou asi budu muset znovu, protože jsem se dočetla, že na zámku mají vystaveno mnoho funkčního kuchyňského náčiní (stále plně funkčního), které by určitě potěšilo nejen moje oko. Zimní prohlídka ukazuje však jen zlomek těchto zázraků z poloviny 19. století.

takže na shledanou Hluboká
Mějte se krásně, ať už ten dnešní svátek slavíte nebo ne

Věrka

2 komentáře:

  1. Na Hlubokou bych taky jednou ráda zavítala. Snad se podaří brzy.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. No, Věru, ještě že si ten konkurs vyhrála :o)
    Musela to být romantika...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat