neděle 13. května 2012

Dárky

Ve čtvrtek jsme měli ve školce vystoupení pro maminky. Děti měly připravený bezva program a moc se jim to povedlo. Na závěr měl každý pro svou maminku připravené překvapení - srdíčko z fima.


Lukášek pro mě vyrobil modro-žluté. No a abych toho neměla málo, na kroužku na který chodí, mi ještě vyrobil hedvábnou šálku. Dostala jsem ji už dříve, ale nějak nestíhám fotit, takže až teď společně.


Včera jsme vyzkoušeli nový recept - Lentilkový koláč. Lukáš pekl, až na malé výjimky úplně sám. Povedl se jako na obrázku a podle toho co zbylo k dnešní kávičce, budeme ho péct určitě znovu. Recept je z časopisu Žena a život a pro případné zájemce vkládám.





A protože, srdíček není nikdy dost, musel si jich Luky ještě pár vyrobit a dneska je rozdává.


Mějte krásný zbytek neděle 

Věrka 



2 komentáře:

  1. Věru, to je krása. Zase jsem si u tebe zavzpomínala na školkové besídky, většinou jsem jen taktak vyšla s jedním balíčkem kapesníčků...
    Dostala si krásné dárky, jsi prostě milovaná máma!
    A pogratuluj Lukáškovi, je super pekař!
    Hned bych ochutnala!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky moc. Tentokrát jsem se obešla bez kapesníků :-)
      Lukymu to samozřejmě vyřídím, bude mít radost. Měj pěkný víkend V.

      Vymazat