pátek 8. února 2013

DIY - Pastelkovník


Opravdu super rychlý kousek ušitý za 10 minut. Našla jsem na Pinestru, a předávám dál.

Takže tady je můj návod:
Připravíme si látku (u mě zbytek bavlny z Ikea). "Skoro čtverec" 30,5x32 cm, horní a dolní okraj látky oentlujeme. (no to je teda slovo)



Potom si látku obrátíme na rubovou stranu a od horního okraje si naměříme cca 18 cm. spodní část ohneme nahoru, zažehlíme a můžeme rozměřovat "chlívečky" pro tužky.


Většinou jsou sady pastelek po 12 ks já přidávám ještě jeden chlívek na obyčejnou tužku.

Podle naměřeních linií prošijeme, nakonec začistíme zbylé boční švy a přišijeme tkaloun, na převázání.
Já si tkaloun ještě před přišitím ozdobně prošívám. A je hotovo, věřte, že ten návod jsem vyráběla déle, než ho šila....



Ze zkušenosti už vím, že by bylo dobré přidat ještě "klopu" na horní část, protože při divokém zacházení
našich kluků pastelky občas vyletí ven. Ale třeba při dalším pokusu. Tenhle už byl na horách a musím říct, že je to do batohu, skvělá volba. My totiž mimo "mňamek" vozíme v batůžku ještě blok a pastelky a v restauraci se pak můžeme zdržet.



Mějte krásný víkend

Věrka

10 komentářů:

  1. Věrko, super návod! Vypadá to jednoduše. Pastelky se u nás válí všude, tak by se pastelkovník hodil. Hezký víkend! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adriano, díky - mě právě ty roztahané pastelky taky štvaly - a pak ty uchvatné papírové krabičky ze kterých vypadávaly.
      mějte pěkný víkend Věrka

      Vymazat
  2. VĚRUŠKO, MOC SE TI POVEDL.
    TAKÉ JSEM UŽ JEDEN ŠILA. JE TO SUPER VĚC.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko, díky - je to tak je super. měj se fajn Věrka

      Vymazat
  3. Věru, víš, že já raději vezmi háček, než stroj, ale tohle vypadá fakt jednoduše, pro neteře by se mi docela hodil :o) Moc děkuji za perfektní návod. Jinak pastelky, blok a autíčka jsem měla asi ve všech kabelkách :o)
    Díky za pirátské fotky, naprosto dokonalé!
    Mějte všichni hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, díky za pochvalu. No mě ten háček až tak moc nejde, se strojem je to lepší.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Věru,
    pastelkovník je parádní a hezkou veselou látku jsi vybrala!! Jsi šikulka, tak ať hezky slouží a zdravím piráty!!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, díky - zelená je u nás v kurzu.
      měj se krásně Věrka

      Vymazat
  6. Věruško už mám blog-Všednodennosti.Když na mne klikneš,měla bys jej najít.Pastelkovník je moc pěkný,veselý a piráti taky!Moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, nad pastelkovníkem přemýšlím už dlouho a teď když vidím i super návod musím se do něj pustit, díky za něj. Simona

    OdpovědětVymazat