úterý 3. prosince 2013

Vánoční výměna - dárek pro Martinu

Letos jsem opět tvořila pro další Martinu :-) Tentokrát jsem ušila látkový košík a k němu vystřihala pár barvených koulí.




Balíček je přes nekonečné čekání u majitelky a líbil se - tak hurá! A poště 3x hurá!
Ajce velké díky za organizaci celé výměny.

Mějte se fajn
Věrka

10 komentářů:

  1. Věru, to je tedy parádní dárek, ráda věřím, že je Martina nadšená!
    A pošta...je to přece pošta :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky. K poště nemám co dodat.
      měj se fajn V.

      Vymazat
  2. Věruš je moc pěkný a ty koule jsou naprosto úžasné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vierka, o tom, že si šikovná som mala možnosť osobne sa presvedčiť. Darčeky Martinku určite potešia a tie gule sú zaujímavé, máš niekde poruke návod? Možno niekedy skúsim.
    Maj krásny deň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, díky za pochvalu. Návod jsem hledala, ale tam kde jsem je stáhla už to nejde. Zkusím ti to poslat emailem jo :-)
      V.

      Vymazat
  4. Věruško ještě jedno mooc děkuji. Moc mě dárečky potěšily. Dnes nepeču, tak myslím, že dojde konečně na pověšení kouliček. Martina

    OdpovědětVymazat