čtvrtek 28. května 2015

Blíženec

tak to jsem já. A můj muž má narozeniny o pár dní dříve než já, takže většinou slavíme společně.

Oslava už proběhla, a musel být dort, jak jinak.
Tentokrát jsem "musela" vyzkoušet dort, který tak báječně vypadal ... našla jsem ho tady.
Jen jsem vybrala maliny, které má muž rád.
Dort dopadl skvěle, no posuďte sami a chutnal přímo fantasticky.


Jídla bylo dost, ale vyfotit jsem stihla jen ten dort.

No a já dostala super dárek - nový objektiv...... hurá..... takže fotím.

Pár momentek





 a když přestal model spolupracovat přišla řada na zahradu.





Mějte se fajn
Věrka

11 komentářů:

  1. Vieri všetko najlepšie k narodeninám a želám veľa krásnych fotiek s novým objektívom. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji ... fotek bude určitě hodně.
      V.

      Vymazat
  2. Věru, no teď se mi udělal úplně mdlo... Já prošvihla tvoje narozky! Nový telefon bohužel nepojmul všechny kontakty (tohle nechápu) a protože si tak často nevoláme, přišla jsem až teď na to, že tvé číslo nemám.. A tudíž ani to datum!
    Moc se omlouvám a přeji všechno nej, hlavně hodně zdraví, spokojenosti a lásky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za přání. Telefon ti pošlu ráda znovu do emailu jo.
      měj se fajn V.

      Vymazat
  3. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám!Hezké dny.-)Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Vierka, aj ja sa pripájam k oneskoreným gratulantom. Tortička vyzerá suprovo, mňamky. Ten model, akoby Ti z oka vypadol, čistá mamina. Fotky sú krásne, čisté, aj mne sa by sa taký hodil.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, také moc děkuji za přání. A s modelem máš pravdu, říkají to úplně všichni - celá maminka.
      měj se hezky V.

      Vymazat
  5. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    OdpovědětVymazat