úterý 14. září 2010

Šípkový věnec


Tak k tomuhle dílu jsem se inspirovala u "drátenice" Metudky. V neděli bylo krásně a já si potřebovala vyčistit hlavu ... a tak jsem s Lukášem vyrazila na šípky. Natrhali jsme jich opravdu dost a v pondělí jsem si umotala tenhle věnec. Původně jsem si myslela, že ho dám na dveře, ale překvapilo mě, jak je těžký, takže mu budu muset najít nějaké jiné místečko.
A tady ještě malá podzimní kytička z terasy




... a teď vzhůru do snad poslední fáze  úklidu po malování....
krásný den
Věrka

10 komentářů:

  1. Věru,
    věneček je krásný!!
    Šípky zkrátka mají úžasnou barvu!!
    A přeji hodně síly na úklid :o)
    hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, tak to je podzim podle mého gusta - vlídné počasí, krásné dekorace z přírody. Věneček je moc krásný!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. WAU, věnec je překrásný, jste s Lukáškem šikulové! Ať jde úklid pěkně od ruky, moc zdravím Věruško.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, ten venec je nadherny! Kdybych takovy mela, ani by mi tak nevadilo, ze je podzim:))
    Hezky vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. ...holky moje... díky za komentíky... jsem moc ráda že se vám u mě líbí... Kouzlo podzimu jsem objevila teprve nedávno... ale ty barvičky, kdo by odolal. Mějte se fajn a doufám, že nám bude sluníčko zítra zase pěkně svítit :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko,
    právě jsem objevila Tvůj blog, jsi moc šikovná milá jmenovkyně, věneček je překrásný.

    Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, ten je suprový. Té váze se nedivím, když jsem byla nedávno na šípkách, taška se mi také pěkně pronesla :o)
    Pěkný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. VĚRUŠKO ,VĚNEČEK JE KRÁSNÝ .MOC SE VÁM POVEDL .
    HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, moc krásný věnec, ten musel dát práce,co? :-) Krásné podzimní dny. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. milé blogerky, díky moc za vaše komentáře, mám z nich hroznou radost :-)
    to Jana G. - překvapilo mě že to až tak pracné nebylo... nejvíc práce jsem si dala s trny :-)
    krásný víkend všem

    OdpovědětVymazat