pátek 17. září 2010

Včerejší zábava

Včera jsem si užila super odpoledne. Můj drahý mě pozval do X letech do kina. Sice jsem dopředu věděla, že jdeme na nějaký let do vesmíru, a to tedy opravdu není můj šálek kávy, ale na druhou stranu to bylo v IMAXu a tam jsem ještě nikdy nebyla. Byli jsme na filmu Hubble 3D a musím říct že to byla fakt bomba. Měla jsem pocit, že si na ty hvězdičky a mlhovinu můžu sáhnout, opravdu super zážitek ... a už se těším až tam vyrazíme i s Lukášem na nějaký film z podvodního světa.


Ale to nebylo všechno cílem naší cesty byl koncert kapely Kosheen v SaSaZu, kde jsme si předtím dali naprosto luxusní asijskou večeři... 


A sladkou tečkou za celým bezva odpolednem... byl ten super koncert...

Mějte krásný víkend

Věrka


p.s. doufám že to při tom dalším koncertu zopakujeme :-)

2 komentáře:

  1. No, to jste si tedy užívali! On by si člověk měl čas od času dopřát takový den. Tak ať jich máš ještě hodně.
    Pohodový víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruš!
    To jsi měla mádherný den!!
    Určitě sis to náležitě užila, moc Ti to přeji!!
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat