čtvrtek 7. března 2013

Misky

Dlouho jsem je obdivovala a nakonec jsem si musela  udělat radost.


Jsou úžasné, krásně voní dřevem a nutně potřebuju alespoň ještě jednu větší. A ta zelená je tak krásně jarní.
Mějte se krásně a pokud chcete jukněte sem. Tam jsem totiž nakoupila.
A ještě připomínám mojí giveaway - končíme už ve středu.

Věrka


8 komentářů:

  1. Věru, díky za tip, jsou nádherné, už dlouho takové chci taky! Hezký den. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jsem ráda že se ti líbí :-) tak se pak pochlub.
      hezký víkend V.

      Vymazat
  2. Věruško, ty dřevěné misky jsou fakt nádherné, hned se jdu mrknout na odkaz ..... krásný víkend .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, páááni, to je nádhera, ..... zamilovala jsem se tam kromě misek i do toho úžasného stojanu na kytky ..... ach .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, mám radost - a já se tam zamilovala do tolika věcí - jen ten můj rozpočet je poněkud omezený :-)
      měj se krásně V.

      Vymazat
  4. Věru, jsou fakt parádní. Mám podobnou, letitou z olivového dřeva...
    A nechápu, proč se mi neukázal tvůj narozeninový příspěvek...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, mamka má právě taky takovou podobnou asi z "dovozu". Dlouho jsem odolávala když jsem viděla tyhle.
      ... a s narozeninovým příspěvkem nevím, ale jsem moc ráda že zkusíš štěstí.
      krásný víkend V.

      Vymazat
  5. Mila Verko, gratuluji k triletemu vyroci a preji at se ti i dale krasne bloguje! Misky jsou opravdu nadherne, ta zelenkava barva je uzasna :) Zdravim M.

    OdpovědětVymazat