čtvrtek 14. března 2013

Zajiček a taštička

Příprava na velikonoce v plném proudu. Vyrábíme s Lukášem velikonoční přání a na dekoracích se taky pracuje. A při tom všem hledání inspirace, jsem na Pinterestu zase vypátrala věci, které jsem musela vyzkoušet.



Vznikl tak zajíc, řekla bych trošku kámoš Pokémonů.  Jeho výraz není úplně OK, ale vyšívání není moje silná stránka :-(
A taštička - chce to ještě vychytat detaily - a nebo jsem jí šila poprvé a naposled - uvidíme.

Každopádně teď tím "někomu" udělám radost a nebo ho naštvu :-)

Mějte veselé velikonoční přípravy

Věrka


3 komentáře:

  1. Ahoj Věrko,
    už jsem dlouho u Tebe nebyla na návštěvě - a vidím, že i u Vás začínají velikonoce.
    Zajíček je roztomilý, taštička se bude také hodit. Jsi šikovná.
    Doufám, že jak Ty, tak děti jste zdraví a že se stejně jako my nemůžete dočkat jara. Tak se měj hezky a já zase někdy příjdu mrknout.
    Ahoj
    MartinaK

    OdpovědětVymazat