čtvrtek 31. října 2013

Podzimní prázdniny

Prázdniny jsme si užili doma - ale rozhodně jsme nezaháleli.
Pouštění draka - několikrát, bruslení, kino, pečení a došlo i na plstění - takže Ivčo náušnice budou.
Díky mamce jsem si užila i krásné dopoledne v Praze s Helenkou. (Helenko - díky moc, bylo to moc fajn a doufám, že to brzo zopakujeme).
Dneska opět škola a "zajeté koleje" pěkně podle rozvrhu :-)


pouštění draků


sobotní parádní světlo


čarodějnické prstíky - původní plány nerealizovány - snědli jsme je všechny


Mějte se pěkně
Věrka


7 komentářů:

  1. Věru, fotky parádní a ty prsty jsou fakt k snědku? Vypadají teda dost morbidně:-) Už jsem psala i Helence, že mě mrzí, že jsem si s vámi nedala ten mrkvový dort, nějak se mi to nakupilo a nevím, co dřív. Snad nám to jednou vyjde. Měj se moc pěkně pa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, příště to určitě vyjde, vzpomínaly jsme na tebe :-)
      Prstíky jsou opravdu k snědku - linecké a mandličky se koupaly v potravinářském barvivu :-)
      Luky říkal, že si je zase můžeme někdy upéct, ale máš pravdu morbidní to asi je.
      pa V.

      Vymazat
  2. Bezva jste si ty prázdniny užili:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, zrovna dneska ráno u snídaně jsem si říkali, jak dlouho už jsme nepouštěli draka :o)
    Už teď se moc těším na další setkání, snad to vyjde i Janě!
    A ty prstíky,ty jsou tedy fakt - promiň - ale hnusný :o) Takže naprosto perfektní!
    Pohodový den, pozdravy klukům i mamince.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, to byly tedy prázdniny!! A závidím pouštění draka!!!
    A ty prstíky-já bych je asi nepozřela..:o))))))))))))))))))))) i když byly asi dobré!!!
    Měj se krásně- podzimně a pohodový víkend•
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Prazdniny se jak vidim vydarily, pekne pocasi k tomu asi take dost pomohlo :) A prstiky jsou bajecne, cas tak hrozne rychle leti, ja si pamatuji, jak jsme je z detmi pekli kdyz byli male a ted uz je nejmladsimu synovi 16 :( Moc zdravim, Monika

    OdpovědětVymazat
  6. Správné podzimní prázdniny... ale z těch prstů mě málem kleplo :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat