pondělí 21. října 2013

Razítka


V pátek jsem byla na kurzu výroby linorytových razítek. Bylo to hrozně fajn a mám čtyři krásná (no pro mě krásná) razítka.


Kurz jsem chtěla už vloni. Psala jsem si Ježíškovi, ale nějak vyslyšel jiné prosby... a tak jsem tentokrát neponechala nic náhodě a kurz si rovnou objednala. Letos si můžu zase napsat o něco jiného - paní Magdaléna vede totiž taky kurzy řezbářství...


Pokud si někdo chce zkusit vyrobit vlastní razítko, třeba jako Olivka - tak tenhle kurz můžu doporučit.
Jo a abych nezapomněla - inspirace - moje nástěnka Stamp na Pinterestu.
Mějte se krásně a já jdu razítkovat


Věrka

6 komentářů:

  1. Ty vogo! Ty jsi dobrá!!! Ten "diamond" :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky díky - ne bez diamondu jsem nemohla odejít. O tom bylo jasno od začátku :-)

      Vymazat
  2. Tak to by som rada tiez skusila..

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, mám pusu dokořán a jen zírám! Překrásné! Stylové! A to říkám já, která se linorytem bavila celé dětství.
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky - tak vytáhni rydla a pust se do toho taky :-)
      pa V.

      Vymazat